Skip to content

TE5.0 SP2: Tidspunkt for mottatt oppgave

For mange er det ønskelig å vite når en Oppgave kom inn i en Tjeneste tilhørende kundesenteret uten å måtte regne baklengs ut fra køtiden.

Med ServicePack 2 for Trio Enterprise 5.0 er det nå mulig å konfigurere inn denne informasjonen i kølisten. Dette kan eksempelvis se ut som følger hvor den nye kolonnen er markert i rødt i Trio Agent:

trykk på bildet for større versjon

I tilfellet over som er en telefonsamtale gir nok ikke denne nye informasjonen så mye mening for de fleste, men Trio kan betjene så mange flere oppgaver enn bare telefonsamtaler. Informasjon om når oppgaven kom inn kan for eksempel være nødvendig å kjenne til i forhold til å overholde SLA avtaler på oppgaver av typen e-post, besøkende og lignende. Har du et slikt behov er det i dag relativt enkelt å hente frem informasjonen om Servicepack 2 for Trio Enterprise 5.0 er installert.

Published inTrio

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *